סובלים מבעיות גב, פריצת דיסק, בעיות בעמוד השדרה,
חוליות צוואריות, בעיות במפרקים, בעיות בגידים או ברצועות,
כאבים כרוניים, כאבי צוואר או היצרות התעלה?
ניסיתם את כל שיטות הטיפול ועדיין סובלים?
מטופלים רבים מספרים על הצלחה בטיפול כנגד כל הסיכויים

יחיעם א. מת”א סבל מפריצת דיסק והרופא קבע שעליו לעבור ניתוח * אבל אחרי טיפולים של אורן זריף, הלחץ על החוליה השתחרר כנגד כל הציפיות וללא ניתוח

יחיעם א., צעיר תל-אביבי, סבל כבר בגילו מבעיית גב חמורה שהגבילה אותו מאוד. עד כדי כך שהרופא קבע שעליו לעבור ניתוח לא פשוט. אבל הסתבר לו שיש אלטרנטיבה טבעית ולא פולשנית – שיטת התת מודע.
יחיעם: “סבלתי מפריצת דיסק, עשיתי צילום C.T. שבעקבותיו הרופא שלי קבע שאין מנוס מניתוח בגב, בחוליות L4-L5. חיפשתי כל דרך אפשרית להימנע מניתוח, וכך הגעתי אל אורן זריף עליו שמעתי המלצות.

“אורן הבטיח שיעזור לי”, ממשיך יחיעם, “והתחלתי סדרת טיפולים בקליניקה שלו. כעבור מספר טיפולים הרגשתי הרבה הרבה יותר טוב. הלכתי לבדיקת MRI, והיא הראתה בבירור, שבעקבות הטיפולים של אורן – החתיכה שיצרה לחץ על החוליות נפלה פנימה, וכך כל הלחץ השתחרר!
“הלכתי עם תוצאות הבדיקה לפרופסור בבית החולים, והוא אמר שבמצב הנוכחי, אני כבר לא צריך ניתוח. הוא המליץ לי רק על פיזיותרפיה, ולא להתאמץ…
“זה פשוט מדהים איך אורן הציל אותי מניתוח כנגד כל הסיכויים”, מסכם יחיעם, “אני מאוד מאוד מודה לו על כך, מכל הלב והנשמה!”

“קרה לי נס”
סיפור דומה מספרת לובה, תושבת אשדוד, שבעיה בגב התחתון שיתקה אותה כמעט לחלוטין. “במשך שנה סבלתי מכאבים”, היא מספרת, “סבלתי כל כך קשות, שהייתי ‘מחושמלת’ מלמעלה עד למטה. לא יכולתי לזוז, לא ללכת, לא לטפל בעצמי, אפילו לא להחזיק כוס… אני כבר לא מדברת על לצאת מהבית…”
לובה, מורה לריתמיקה, לא יכלה עוד לסבול. היא הלכה למספר רופאים מומחים ופרופסורים, שהמליצו לה על ניתוח בגב התחתון (L5-S1). “כולם אמרו לי שלא יעזור כלום, אני חייבת ניתוח”, היא מספרת.

לובה התלבטה קשות, וניסתה את כל סוגי הרפואה האלטרנטיבית שקיימת בשוק, אך כלום לא עזר. “דווקא שמעתי רבות על אורן זריף קודם לכן, אבל הייתי די סקפטית”, היא מספרת. “לבסוף החלטתי שכדי שאוכל להגיד שניסיתי הכל לפני שאני עושה ניתוח – אני מנסה גם את אורן זריף…”
“אחרי הטיפול הרביעי של אורן הרגשתי את השינוי”, מעידה לובה. “מטיפול לטיפול הרגשתי יותר ויותר טוב… ממש כאילו משהו החייה אותי… עד שהיום אני מרגישה מצוין, כמו שלא הרגשתי שנים!!!”
“אורן פשוט הציל אותי”, היא מסכמת. “הוא ממש מלאך מהשמיים. 12 חודשים הייתי נכה במלוא מובן המילה, ובזכותו אני על הרגליים. אם יש ניסים – זה אצל אורן זריף. אני מאמינה בו כמו שאני מאמינה בשם שבשמים”…

“3 חודשים הייתי מרותקת לבית – אורן זריף הציל אותי ב-3 נגיעות!”
ענת א. לא יכלה לסבול יותר את הכאבים * 3 חודשים קיבלה זריקות וכדורים אבל כלום לא עזר * ומה שקרה אצל אורן זריף הותיר אותה המומה…
ענת א. לא הצליחה לדבר מרוב הלם, גם כעשרים דקות לאחר שיצאה מהקליניקה של אורן זריף. את מה שקרה שם היא מתארת כ”נס משמים”. גם היא לא הבינה איך חודשים של סבל הסתיימו בכמה נגיעות קטנות…
ענת: “סבלתי מאוד מפריצת דיסק בגב, ומכאבים בברך שמאל. במשך שלושה חודשים הייתי מרותקת לבית בגלל הכאבים. הייתי אצל רופאים, קיבלתי זריקות, כדורים, מה לא לקחתי…
“חברה טובה המליצה לי על אורן זריף, והחלטתי לנסות. הגעתי לקליניקה כשאני צולעת ובקושי זזה. אורן ראה אותי וקיבל אותי מיד”.

את מה שקרה אז היא מתארת בהתרגשות: “אורן נגע בי שלוש נגיעות – בעורף, בעמוד השדרה ובברך שמאל. מיד לאחר מכן הוא אמר לי ‘עכשיו תקפצי, אל תדאגי, את כבר לא צולעת…’
“פחדתי בהתחלה, לא הבנתי מה קורה ולא רציתי לקפוץ. אבל בכל זאת ניסיתי וראיתי שזה נכון! כבר לא צלעתי…
“יצאתי מפה בהלם. לא דיברתי משך 20 דקות. חברה שלי ניסתה לדבר אלי, אבל לא הצלחתי לענות…”
יומיים-שלושה אחרי הטיפול עוד חשה ענת כאבים קלים, אבל האמינה שהם עומדים להיעלם. ואכן – “היום אני 8 ימים אחרי הטיפול, ואני בריאה לחלוטין ומאושרת! אין לי מילים להודות לאורן זריף, זה היה פשוט מדהים!”.

“זה היה מדהים”
אווה, תושבת בת ים, מספרת: “הגעתי אל אורן כתקווה אחרונה. הייתי ממש על הפנים. סבלתי מכאבי רגליים עזים מאוד, והרופאים לא עזרו לי כלל. אף רופא לא יכול היה להפחית לי את הכאבים”.
יום אחד אווה פתחה עיתון וראתה מודעה על מטפל שמחולל ניסים. “האמת היא שלא ממש האמנתי”, היא מודה, “אבל החלטתי לנסות. קבעתי תור ובאתי”.
אווה הביטה על אורן זריף ולא האמינה שבתוך כמה רגעים הוא יהפוך אותה לאדם בריא. “זה היה מדהים, אבל כבר באותו יום של הטיפול הראשון חשתי שינוי משמעותי במצב הרגליים. באתי לטיפול שני – והכאבים כמעט חלפו לחלוטין!

“עכשיו אני כבר מאמינה להכל”, אומרת אווה, “אני רואה רואה שיש באורן זריף משהו מיוחד שאין באף אחד אחר. הוא פתר לי בכמה דקות עבודה סבל שנמשך חודשים, ואני מודה לו על כך מאוד!”

ניתן להתגבר על כל מחלה? אלפי חולים מעידים על הצלחה מדהימה בטיפול

    למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם